زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی
زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

تضادهای درونی

8

نیمه شعبان با دختری که مدت ها دوستش بوده عقد کرده اند، پیش خود من چندین و چند بار به عشقش به دخترک اعتراف کرده و در جواب من که گفتمش ازدواج برای تو زود است، آمادگی نداری، پول نداری، سرباز فراری هستی، به مشکل برمیخوری و... گفته است نمیتوانم بگذارم از چنگم بیرونش کنند. دخترک خواستگار زیاد دارد و...

امروز به مناسبت شیرینی عقد بستنی خریده و در جواب رییس روباتیکش که میپرسد "به چه مناسبت" با قیافه ای نزار میگوید "رفتم قاطی مرغها"

لبخند روی لبم می ماسد، بستنی روی میزم ذوب میشود و روانه سطل آشغال.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ایزابل چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:04 http://harfhayam70.blog.ir/

یکی می‌گفت ازدواج یه خیابونه، متاهلا یک طرفن، مجردا طرفه دیگه. قسمت جالب قضیه اونجاست که هرکدوم دوس دارن سمتی باشن که نیستن...

اره خب اما تعریف زن در آستانه ازدواج در جمع زنانه کجا و برچسبی که مرد میزند کجا، من گله دارم از لحن مردانه کلیشه ای مزخرف

آرامیس سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:52 http://banooalexa.blog.ir

نه به اون ذوق و شوق،نه به این حال نزار؛و اینجوریه که آدم با یک جمله تمام صبر و کارهایی که برای رسیدن به هدفش انجام داده بی ارج و قرب میکنه.

مردان ایرانی در جمع های مردانه همیشه پی اثبات هرچه جدی تر مردانگی شون اند. اما معمولا چیز دیگری رو ثابت میکنند...

... شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:08

عالی

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.