زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی
زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

تضادهای درونی

بلاگفا

نیازمندیها: دوست

+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 11:59 شماره پست: 33

من همیشه سریال Desperate Housewives را نصفه و نیمه دیده بودم یکی قدیمی یکی جدید و کلا هر قسمتی که به دستم میرسید و یا گاهی از شبکه e2 ترکیه و با زیر نویس ترکی که با اینکه حتی فقط به صرف دیدنش کلی خر کیف میشدم آنطوری که دوست داشتم و کافی باشد نمیچسبید. خیلی به صرافت خریدنش نیافتاده بودم و دنبال قضیه را نگرفتم شاید به این دلیل که میدانستم قطعا خودم تنهایی خواهم دید، اما اخیرا سایت بسیار خوب و دوست داشتنیی را یافتم که تمامی قسمت های 8 فصل را بی دردسر برای دانلود گذاشته و چند روزیست مشتری پرو پا قرصش شده ام.

اصولا من عادت دارم وقتی همه دارند راجع به فیلمی صحبت میکنند و یا غرق سریالی هستند دست نگه داشته و صبر کنم آب ها از آسیا بیافتد و به دور از تمام داوری های دیگران اثر مورد نظر را تماشا کنم و خودم شخصا حال قضیه را ببرم.

نمونه اش همین چند وقت پیش در مورد سه گانه Richard Linklater اتفاق افتاد. حالا البته دو فیلم قدیمی را دیده ام و فعلا باید صبر کنم چند صباحی از ارائه اثر سوم بگذرد تا فقط بشود مال خود خودم. لذت دیگری که در این حرکت نهفته است این است که معمولا دیگر کسی ریزه کاری ها را یادش نمی آید و تو و دوستانت (عوامل فیلم یا سریال) فقط رفیق هم هستید و کسی بینتان نیست، که بخواهد نظرتان را راجع به دیگری تغییر دهد.

حالا حالا ها غرق در لذت داشتن دوستانی هستم که خودم و خانه ام و زندگیم را درست وسط محله شان و در میان جمعشان تصور میکنم.

ایکاش در دنیای واقعی هم میشد باین راحتی دوست یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.