زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی
زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

زندگی روزمره زنی در آستانه چهل سالگی

تضادهای درونی

بلاگفا

Before Sunset
+ نوشته شده در سه شنبه نهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 16:1 شماره پست: 31

من روزهای سه شنبه وقت آزاد بسیار زیادی دارم از آن جهت که خودم هستم و خودم. "م" کارش شیفتی ست و سه شنبه ها وقتم کاملا مال خودم است. خیلی ذوق دارم که زودتر ساعت کاریم تمام شود به خانه برگردم چای درست کنم سیگار را بغل دستش بگذارم و فیلم Before Sunset را ببینم.

من تنهایی فیلم دیدن را خیلی دوست دارم. یک وقت هایی مثلا توی قهر که باشی فیلم دیدن خیلی می چسبد. دنیایت کاملا جدا می شود و تنها نمیمانی. شخصیت های فیلم میشوند دوستانت و قصه شان را برایت تعریف میکنند. آن دیگری هم که مثلا نمیخواهد وسط دنیای تو قرار بگیرد یا حتی گوشه کنارش بپلکد، خودش را با بی مزه ترین چیزها سرگرم میکند. و تو با دوستانت میخندی به هیجان میآیی و جالب است که از گوشه چشم میبینی شخص مورد نظر با شنیدن صدای خنده زیر چشمی تو و دوستان 2ساعته ات را میپاید ولی همچنان به روی مبارک نمی آورد که چقدر دلش میخواست دوتایی فیلم ببینید. من Before Sunrise را در چنین شرایطی دیدم، و کلی کیف داشت. بعدش آشتی کردیم چون من احمق نمیتوانم ادای آدم های بیش از حد جدی و متوقع را دربیاورم و کلا از این بزرگ بازی ها خنده ام میگیرد . دوست دارم بچه بمانم. زود آشتی کنم و دوباره همه چیز را با همبازیم قسمت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.